23 April 2009

YeY...YeY...Dpt AwaRD

Tanpa disangka-sangka dlm sakit2 ni dapat award dr kak shibam...


10q kak shibam.... pasni bg lagi ekkk...
terubat sikit ati yg marah ni bila kak shibam tak dtg jenguk puteri. wakakaka....puteri dah chat nanti kita laga2 pipi k....muahhhhhhh.......
>>> puteri nk pastkan award ni lak kt geng2 puteri. xpe yer kak shibam...(mintak izin ni. aku kan sakitttt)....to danishumaira, ibu ani, my moonlight & kak EA sila tepek kt blog korang yer...

2 ulasan:

shibam.blogspot.com berkata...

ha ha ha, sian kat biras aku sorang ni ada biras yang sekangkang kera pun tak terjengok2 lagi, takde alasan nak bagi kat ko kenapa tak sampai2 ke umah ko lagi, alasan2 tu semua aku simpan dalam hati je. Serius wei, dulu aku nya tak seteruk ko, yelah aku rasa tonsil ko ni dah stage 4 - 5 lah, dulu aku dalam 2 - 3 hari dah baik dah, tak nengok ko kan memang lah satu kesalahan besar tau tapi doa ku bersama mu, wah terharu gitu

PuTeRi BoNgSu berkata...

hahaha...puteri x ambik ati sgt pon. tapi ttp menunggulah.wakaka