30 April 2009

AnGGun - BaU


Skrg puteri anak banak tgh mabuk melayan cite MERAH PUTIH kt tb 9 kul 8.30 mlm setiap ari Senin - Kamis.


Syokkkk giler oooooo tgk cite ni. kisah tntg adik badik yg jatuh cinta gan sorang pompuan. kes berebut aweklah ni. jiwang abis weiiiii...tingat masa zaman bcinta dolu2...wakaka...


kpd yg layan cite melayu leh ar tgk cite ni ekk. kpd yg tak berminat gan cite melayu korang leh ar tutup tb. tiada paksaan dr puteri pon.... ada puteri kisahhhh...


Oleh krn dah tangkap feeling, puteri nk letak senikata lagu ni :



Meski hati tak rela

Bila rindu datang lagi untukku

Sampai waktunya aku sendiri

Hidup yang ku tak pasti


Langkahku terhenti

Tak mampu berlari

Saat tangannya digengam

enggan lepaskan


Aku bernafas tanpa udara

Tangisku tiada air mata

Oh kerana semuanya berlalu

Menghilang..... dan tak akan kembali



Ku cuba menutup mataku

Bilaku lelah untuk hidup

Namun semuanya berubah di saat engkau hadir

Oooooooooooooo....



Kau yang anggun

Kau yang telah membuat aku kembali

Ke jasadku yang telah mati dan kau sinarku


Cahaya yang terang

Untuk perjalanan yang lurus ini


Dunia sementara

Mengejar masa itu pasti

Buat aku

Dan bersyukurku akanNya.


to papa & afiq - mama dah dpt senikata lagu ni. tinggal nk download kt tepon jer...huhuhu...

4 ulasan:

Ma'am_Chelsea berkata...

Wahhhh!

Pu3 nmpaknye btui2 da jatuh chenta ngan Merah Putih tu...

Lynn lum ader ksmpatan nak tgk lg....

Cian kat lynn... hikhik...

minna minna berkata...

yg aku pasan si merah tu mcm penyanyi indon yg nyanyi oo kamu ketahuan pacaran lg..

PuTeRi BoNgSu berkata...

ma'am chelsea-cuba ar layan cite ni. x boring oooo

tringat zmn mudo2 dulu(wahh cam dah tuo sgt.wakaka)

PuTeRi BoNgSu berkata...

minna2-klu tgk tul2 merah tu kdg2 nmpk gak cutenya.wakaka