26 April 2009

Aaaaaaaaaaa Wokkkkkkk

Mlm semalm pada konsert mggu ke 7, dgn dukacitanya dimaklumkan bahawa aril telah tersingkir. Frust giler akak semalam oiiiii.... rs nk buang tb je smlm....

Pasni dah tak dgr laungan aaa... wok.... lagi & pasni dah x beshlah puteri nk layan diari lg.

Rasanya aril dah buat yg terbaik dgn lagu NAKAL & telah menerima pujian yg hebat dr sume pengkritik.
Mn peginya pengundi2 ARIL...... korang tgk bola selangor vs kelantan ker smpai lupa nk mengundi aril . tapi sebenarnya puteri pon tak MENGGUNDI..wakakaka...

Tak pelah aril dah takde, nmpknya puteri kena betukar arah kpd Hafiz lak selepas ni. GO HAFIZ GO...U CAN DO IT...
Korang rasa sapa yg akan menjadi JUARA af ke 7 pd kali ini... adakah hafiz, isma @......klu puteri, dah tentulah puteri pilih HAFIZ.....

7 ulasan:

Yan berkata...

salam...
yeah yeahhh go hafiz go!!!!

exchange link yer...

EmBuN PaGi berkata...

SALAM.....puteri bongsuuuuuuuuuuuuuu....aril over confident...sebab tu oang xundi die(awak pon dah masuk edisi 7 dah af,sekali xpenah ku undi...ingat sekali jek masa tuh...masa one in a milllion faizal tahir jek undi...tuh pon undi kena reject...wakakakak...pengajaran buat aril.mungkin oang meluat kot....aril antara yang hebat la mlm tuh...terkejut gak dengar...menangis embun pagi malam tuh...tapi bukan sebab aril kuar...sebab kelantan kalah dengan selangor....huhahahahahahahah

danishahumaira berkata...

mcmana hebat la diorg aku tetap sokong isma go isma go he he he

nizam berkata...

hahahaha...suke suke aril kuar...memang poyo n over konfeden je dia tu...orang yang sederhana je yang selalu kekakl kat AF tu...go Yazid go....ape2 pu selangor tetap POWERRRRRRRRRRR.........huhu Kelantan kalah...padan muka...jangan bakar stadium plak ye....eh lupe lak bini den orang kelantan...hehehehe

Ma'am_Chelsea berkata...

Setuju...

Rase2 pengundi Aril sumer dok pakat tgk bola, smpai luper nak undi... Hihihi~

---> AFUNDI ISMA & AKIM ;)

minna minna berkata...

aku suke jerk aril kuar. bajet cun manjang..hahahhaha

udah2 ler bersedih put3 bongsu..

PuTeRi BoNgSu berkata...

nmpknya tiada sokongan dr sape2.huhuhu...takpelah aku izinkan dikau tkuar.wakaka