28 April 2009

Gi Pasar

hahaha...gi pasar pon nk cite kt blog...dah takde entry lain ker. suka ati puterilah kan. puteri punya suka ar...

kali ni apa yg merasuk puteri pon, puteri tak tau. tiba2 jer teringin nk ke paso. jgn main2, puteri gi pasar borong tau. pasar borong kt.......kat ne ekk..ala yg kt area jusco tmn equine tu. lbh kurang 10 minit jer dr umah. bukan sng nak tgk puteri jejak ke pasar ni. bukan tak standed, tapi selalu papa yg gi gan mak puteri. puteri tau order jer..

Lebih memeranjatkan anak2 pon nk joint skali. teringin nk tgk ikan kt paso katanya.


Sampai kt pasar, papa lebih teror dr puteri dlm bab2 memilih ni. haaa tgk tu...sume pandai papa je. puteri hanya jadi pemerhati & jadi bodyguard jer. hahaha...wat malu jer..

Tujuan utama sebenarnya nk cari ketam. dah lama sgt tak makan ketam. mentang2 tekak dah sihat, bukan main lg selera aku ni...
puteri teringin nk mkn ketam masak sweet sour. nk buat masak lomak cili api tak leh, kang bejoget puteri kang. maklumlah tak leh mkn pedas2...bukan mengado2 yer....

alamakkkkk...adakah gmbar anak ku ini berunsur lucah...ohhhh tidak.
gmbr ni secara kebetulan saje yer. maapkan anak ku ini. dia tak tau ape2 pon.
puteri yg menggatal suruh afiq pegang terung ni.
Sonok gak upanya gi pasar nikan. selama ni tau gi pasar malam gan psr tani jer. haaaa baru tau. pasni nk follow lagilah.....

3 ulasan:

Ma'am_Chelsea berkata...

Bestnye mamam ketam...

Dah lama x mamam..... :(

minna minna berkata...

bes nyer tgk amin tu..
kalu azri p pasar..dia cume tau ulur duit jerk

PuTeRi BoNgSu berkata...

to minna2- itulah 1 kelebihan yg pu3 nmpk pd abg iparmu itu. hahaha