10 April 2009

TAG...TAG..TAG...

Pg2 Jumaat dah kena tag dr ibu ani..

Jom kita LAYANNNNNNNNNNNNN....

Nama timangan anda :

sapa lagi klu bkn puteri bongsu (sejak mblogkan dirilah), eiz (nk soh panggil eizabella takut korang termuntah lak), celli mama (adik badik mak yg panggil smpai skrg) & ayang (sapa lg klu bkn hubby yg panggil)

Anda seorang yang :

Seorang yg cunnnnnnnnnlah..(tulunlah jgn tgelak)

Insan teristimewa :

Ni kena nyanyi lagu adibah nor ni.
Dah tentu ar mama, papa, MIL, FIL, along, hubby, anak2 & anak buah
(Kak shibam & mummy damia ni ikhlas dr puteri yer...wakaka)

Lagu kesukaan anda:

yg kena gan jiwa kacau aku nilah...

Warna kesukaan anda :

Sume warna pelangi...

3 benda mesti ada dlm beg anda :

Beg ada mcm2 beg. beg sek, beg gi melancong @ beg plastik. takpelah biar puteri anggapkan handbag jer.

1. Duit
2. Handphone
3. Kunci opis & kunci kete

Kali terakhir masa anda menangis & kenapa :

ari selasa baru ni. sbb miss communication gan mama.

Fuhhhhhh tjawab sume soklan2 dr ibu ani.

Puteri nak pastkan tag ni kt biras2 puteri yg tsyg.

To Kak Shibam & Mummy Damia sila jawab TAG ni k. Rasa2 korang biras kita lg sorang tu ada BLOG tak.wakaka...

>>>> Mummy damia semoga gan tag puteri ni malas ko akan hilang.

2 ulasan:

Ibuhani berkata...

mekacih heh....

PuTeRi BoNgSu berkata...

no problem kak