21 Januari 2009

MunGKinKaH BERULANG ??

Hai Kengkawan,

Tengoklah gambar2 puteri ni masa puteri anak sorang. langsing tak kengkawan...

Aduhhhhhhhhhh jauhnya beza badan puteri dulu dan sekarang...sapa nak disalahkan ni, aku yang salah atau papa yang salah buat aku sebegini ??? ...

Time puteri kurus dulu, puteri suka ambik gambar sorang2 @ ambik gambar penuh untuk satu badan. Tapi klu sekarang...jgn haraplah puteri nak ambik gambar cmni..eeeeeeeeeeeee tak suka betul, rasa penuh satu badan kt dalam gambar.

Gambar ni masa puteri gi celebrate anniversary kat Langkawi. Umur Afiq masa tu 4 taun.

Dulu puteri suka sangat pakai baju coklat tu, baju ni memang ikut cutting badan. Tapi klulah sekarang puteri pakai, tak taulah jadi rupa apa kat badan puteri ni. mesti kena gelak kaw-kaw dengan papa.


Ni pulak, masa puteri gi bercuti kat Port Dickson dengan sepupu-sepupu. Time ni puteri bela rambut perang. dasyat zaman mudo2 dulu. tak nak ketinggalan trend...tgk tu rambut depan siap terpacak-pacak lg...

Yang budak pakai baju merah tu ialah Farah. Farah masa kecik2. Kecik molek je Farah masa ni. Tapi cuma tgk dia sekarangggggggg...


Kat sini puteri bagitau rahsia puteri kat kengkawan sume...

Dulu puteri pakai tudung main-main tau. tak serius...gi keje memang pakai tudung, tapi klu kuar gi jalan2 ikut sukahati puteri je nk pakai tudung ke idok. Ikut dan..klu kuar tak pakai tudung, bila jumpa orang kenal mulalah terkepot-kepot(malu sendiri) @ pon g menyerok kt mn2 jgn bg orang tu nampak.

Tapi sekarang....dah alim sikitlah. dah kembali ke jalan yang benar... insyaallah...


Gambar ni pulak puteri gi bercuti kat Cameron Highland. Suar jeans tu masih ada dalam simpanan puteri lagi. Agaknya klu sekarang puteri nak pakai suar ni, mesti masuk takat peha jer. klu takat peha tu dah cukup bagus dah tapi klu takat lutut je cmne..huhuhu...

Untuk pengetahuan korang baju-baju puteri ni sume, puteri dah passkan kat Farah. Nak bg kat orang lain sayang, bagilah kat Farah tuk buat pakai2 kat umah.

Mungkinkah berulang langsingku ini...

rasanya tiap2 taun berazam nak kecikkan badan. kecikkan badan yer, bukan nk kurus. maksud yg berbeza tu..sbb dah tau, mmg susah nk KURUSSSS...

2 ulasan:

ibu/ani berkata...

cun tuu........

PuTeRi BoNgSu berkata...

of course....hahaha