6 Januari 2009

BurGeR KinG

Cite Puteri kat Lumut tak habis lagi tau kawan-kawan..hehehe..maklumlah tak sempat nk update. Banyak lagi kojo kt opis ni nk disettlekan..ni pon curi masa ni.huhuhu...klu korang rasa muak, korang tekan jelah pangkah kt sudut kanan tu yer...

On t way balik Bangi, dah malam. Perut pon dah berdondang sayang. So kami ambik keputusan tuk makan malam di Hentian Sg Buloh. Puteri pon tak pernah sampai kat hentian ni. Besar sungguhlah hentian ni. Dari dlm burger king ni nmpk kete lalu lalang kt bwh restoran ni.


Sementara tunggu papa ambik order, Afiq sibuk mencantumkan topi ni tuk Amin pakai.


Atok dan Opah pon kena paksa ambik gambar tuk dimasukkan ke dlm blog. Sporting tul lah pa&ma puteri ni.. muahhhh..

Nilah gaya hero-hero puteri. Konon-konon nyer tengah memikirkan masa dpn & apa azam 2009. Afiq tak leh berlakonlah Fiq..asyik nk tergelak jer kejenya..tgk Aiman tu..dasyat lakonannya.

Apalah yg dipikirkan diaorang ni. Agaknya Aiman tgh pikir, sekolah manalah aku nak masuk Form 1 ni. Afiq lak azam taun baru, aku nk jadi kurus. nk jadi sehandsome Joe dr kumpulan John Brothers.hahaha..

1 ulasan:

minna minna berkata...

hensem aiman dah besar pnjang ni; nmpak bijak sgt