2 Februari 2009

LaBeL FiLe

Hari ni takdelah sibuk sangat kt opis ni. Masuk jer opis pagi tadi, puteri settlekan dokumen2 yang perlu ditandatangan oleh ketua jabatan dan terus buat filing yang tertunggak pada mggu lepas.

Settle jer filing, puteri ambik keputusan untuk tukar label2 file untuk taun 2009 ni. Dah masuk bulan Februari dah ni, tapi puteri masih lg belum tukar label file untuk taun 2009 ni.

Maka, operasi menukar label pun dijalankan. Bukan susah sgt nk tukar label ni, tapi tahap kemalasan lebih drp tahap kerajinan. Tapi hr ni kira puteri rajinlahkan, bolehlah layan benda ni.

Dah masuk setengah hari bkerja, puteri masih terkial2 nak siapkan label ni. Eeeee geramnya dgn gangguan2 dr sekeliling alam ni. Gangguan dr student2 dan tepon. Aduhhhhhhh...nk tak nak kena layannnnn...

Nilah sebahagian kabinet file yg perlu diupdate labelnya. Belum file dalam kabinet lain pulak. Puteri berazam nak siapkan hari ni jugak sementara ketua jabatan belum kuarkan dokumen2 yg berlambak dalam bilik dia tu. klu kuar dokumen2 tu jgn haraplah nk buat keje ni..uwaaa..

3 ulasan:

danishahumaira berkata...

uii rajinnya puteri kita ni boleh la tolong danishahumaira pulak lepas ni

shibam.blogspot.com berkata...

psst, puteri bongsu, ko memang efisien sambil buat korje melabel boleh nyempat amik gambar lagi kan. clap, clap, clap

PuTeRi BoNgSu berkata...

kpd danishumaira & kak shibam,sebagai pekerja contoh kita kena rajin & efisien yer.wakaka..