13 Februari 2009

TerSeliuH

Semalam balik dr sekolah agama, kaki Afiq terseliuh slps main lari2 gan geng sekolah. Smpai umah opah (umah M.I.L), puteri tgk Afiq dgn bj sek agama bjln terhingkut2, ingat Afiq saje jln main2. Bila tnya, Afiq jwb dia terseliuh masa main lari2 tadi.

Sampai jer umah, Afiq terus nangis bila nmpk muka opah gan atok. aduhhhh mengadanya Fiq oii..boleh jadi pelakon hebat ar Fiq...

Pas maghrib, puteri & papa bwk Afiq gi klinik. Rupa2nya bila doktor check kaki Afiq dah start bengkak. Puteri ingat Afiq saje jer mengada2. Bukan apa kengkawan, Afiq ni tak leh sakit sikit, klu sakit mengadanya mmg lbh2..

sorry ar Fiq..mama ingat Afiq blakon tadi...

Nilah rupa kaki Afiq lepas kena bandage. Kesian pulak puteri tgk..

Tgk ar muka Afiq tu. Muka tak ikhlas. Dia tak nk puteri ambik gmba dia. Bengang jer Afiq bila puteri ambik jugak gmba. nk buat cmne, mama dia sibuk memblogkan diri..tu pon rs terkilan sgt, puteri lupa nk ambik gmba Afiq masa kt klinik. gmbr masa kaki Afiq kena balut bandage. cmnelah blh lupa..adoiii..

4 ulasan:

nizam berkata...

tak baik tau puteri kata afiq tipu....kan dah sakit betul....cian afiq...sabo ye afiq dak laki memang gitu...

PuTeRi BoNgSu berkata...

afiq slalu gitu..rupa2nya betulll

nizam berkata...

biasa la tu dak laki memang gitu...nasib baik den dulu tak gitu...hehhe

minna minna berkata...

dorg mmg pandai berlakon kan kalu depan opah n atuk; damia pun sama gak..