12 Februari 2009

KoPiTiaM KaWaN

Time lunch tghr tadi, puteri & kawan2 gi makan kat kopitiam kawan. Nama pon kedai kawan, kenalah gi gan kawan2.

Kedai mkn ni adalah kepunyaan bekas pbaca berita iaitu Ezzah Aziz Fauzi.

Bila nmpk muka Ezzah ni, teringat zaman sekolah dulu. Dulu puteri pernah sekelas dgn adik pengacara popular ni. Bdk2 pompuan sume tgila2 kat adik dia ni. Punyalah handsome, adik celebriti plk tu, lagilah bdk2 pompuan mabuk..tapi tidak pd puteri yer kengkawan...


Sblum makanan kitaorg sampai, kitaorg posing dulu. kang peyut dah kenyang sume dah jadi ular sawa. sume dah malas..

Aii kolor bj & tudung dah sama warna nmpk..korang dok serumah ker..hehehe jgn mare yer..

4 ulasan:

danishahumaira berkata...

lepas ni kita g kopicat pulak ye, seronok sekali sekala g makan dgn kawan2 release tension

PuTeRi BoNgSu berkata...

next week tau..

rafa_luv berkata...

leh tanye....buffet ramdhan dia ader byk makanan lauk-pauk org kampung tak? ader no.telephone tak..susah sgt cari nih..telekom pun takde..

JJ Farihin berkata...

SALAM KAWAN KOPITIAM

Sempena bulan Ramadan yang mulia ini, KAWAN KOPITIAM menyajikan BUFFET BUKA PUASA dengan kadar RM 18.00 Nett dewasa dan RM 9.00 nett bagi anak anak bawah 12 tahun.
Bermula berbuka hingga 9pm setiap hari hingga 16hb September.

Tempahan boleh dibuat/dan digalakan buat tempahan di nombor 012 9025506/014 3313771 atau 019 2190971

Kami di KAWAN KOPITIAM mengucapkan selamat menjalani ibadah di bulan penuh kemuliaan ini dan Selamat menyambut kehadiran Aidil Fitry dengan salam maaf lahir batin.

Salam Kawan