4 September 2009

eJa & WaDi uNuNg

Puteri nk ucapkan tahniah kpd Eja
yg telah slmt melahirkan bb girl smlm.

Knpa puteri suka kt Eja sejak kebelakangan ni ??
Ni sume disbbkan puteri tgk kemaruk
tgk cite Wadi Unung di channel 105
setiap ari senin - kamis
kul 6 - 7 pm

Tau tak puteri layan cite ni smbil berlari2 anak
sekejap ke dapo, sekejap ke dpn tb
mklumlah time2 cengginikan
tgh sibuk masak tuk bbuka pose
bila iklan puteri masuk dapo
bila cite dah start dok depan tb balik
smpai sanggup kecikkan api dapo
sementara nk tunggu iklan

Itulah penyakitnya
bila dah layan cite yg ber episod2 ni
klu dah tertinggal 1 episod
rs kesal mcm kita lak yg blakon..

Korang cmne
Layan tak cite ni ??

13 ulasan:

danishahumaira berkata...

jeles aku korg dpt follow citer ni, aku balik umah je terus masuk dapur, kul 7 baru keluar dari dapur camner tu

erlyda berkata...

yess kiter pun tgk gak..best kan!!

Shibam Jelita berkata...

wei, boleh layan kat youtube gak tau, tulah korje aku bila tertinggal nak nengok

PuTeRi BoNgSu berkata...

To danishahumaira,

ko kena guna KECEKAPAN ko dlm bab2 cmni.slama 1 jam aku mundar mandir dr dpn tb ke dapo. benda ni akan berulang smpilah abis pose nanti. hahaha

to erlyda,

kita sama2 dah kena penyakit bjangkit ni erlyda. wakaka..

PuTeRi BoNgSu berkata...

to kak shibam,

kt opis youtube kena bloklah kak oii. kt umah lak berebut laptop gan raiqal. huhuhu...

Ibuhani berkata...

dua hr ni tgk gak citer tu......oklah....baru tgk x faham sgt pun!

Auna berkata...

2 akak...
wah ade n3 pasal eja nampak Auna pon suke wadi unung yelah ade citer pasal budak2 kan ok lah bye

ibuZara berkata...

Kite tengok!!! (sambil angkat tangan...) sbb mak mertua kite masak. kite x yah arr lari2 gi dapo. setakat nih lom penah miss walau sehari...!!!!

PuTeRi BoNgSu berkata...

to ibuhani,

cuba & try tgk cite ni. mmg berbaloi.hahaha

hai dik auna,
slmt thibur

PuTeRi BoNgSu berkata...

To ibuzara,

wahhh byk syok ooo. tak yah masak..
make sure jgn ttinggal tau cite ni. layannnn

Lady of Leisure berkata...

suka tgk eja ni.. lembut jer muka dia kan.. sejuk hati memandang..

Azmiezas berkata...

Kita layan...syok sangat..crite dia lain dari yg lain...tema friendship tu yg tak boleh tahan tuh!!

PuTeRi BoNgSu berkata...

hai lady & azmiezas,

jom kita layan cite ni smpai penghabisan episod yer.