13 September 2009

AkU Nk AiR

AKU DAHAGA....
AKU DAHAGAKAN AIR ITU....
AIR....
AKU NK AIR......

ARHGHHHHHHHHHH !!!!!

dah 3 kedai runcit aku mncarimu
tapi segalanya
menghampakan
tauke kedai kata
takde stok

bknlah smpi 3 kedai sumenya abis....
bila aku tak nk
aku tgk
elok ko melambai2 kat aku
bila aku nk
sumenya abis

ohhhhh DUNIA...
knpa begitu kejam skali
ko lakukan pd ku

oohhhhhh
twister oren.....


**** adakah aku mengidam ????ahaks....

4 ulasan:

NuR berkata...

eh takde ek?
semlm nur gi tesco byk ada..
hehe... mengidam kot..

nanti singgah blog nur ye puteri..
amik kad raya..

don'worry be happy berkata...

maybe mama nk ngndong kot...dh ngindam ni...mintak2 ape yg ara ckp kan ni di makbulkn olh allah(swt)..tp ble dh ade baby gurlz baru kew jgn arr lupe kat ara ni ye..ara pon gurlz gak..huhuhu...

Lady of Leisure berkata...

hihi.. mengidam ye...
tapi tropicana twister ni mmg sedap..
:D

danishahumaira berkata...

oit kat 7e, petronas, shell melambak ko je malas kan kan kan, ha ha ha