12 September 2009

BiSKuT rAyA

Assalammualaikum sume....

Alhamdulillah ari ni puteri sempat menyiapkan 2 jenis biskut raya iaitu biskut chocalate chip & biskut conflake.

Mmg telah menjadi kebiasaan setiap taun puteri akan mbuat sendiri kuih2 raya ni. Puteri tidak akan buat kuih tunjuk yer kengkawan sume.. tapi puteri akan buat sendiri & menunjukkan bakat terpendam pd diri puteri ni tuk setiap taun. Kira oklah kan wlupon setaun sekali insyallah lah setakat ni sesapa yg mkn biskut puteri ni tak penah lglah komplen kata tak sedap @ pon sakit peyut. hahaha..

Nilah hasil2 biskut yg puteri buat tadi.

Sorry gmbr puteri ambik kt google je sbb lupa nk bwk balik kabel kamera yg disimpan kt opis. so takleh ar nk download kt umah...



Biskut tat ni pulak, puteri buat smlm (jumaat 11.09.09).

Puteri siap ambik cuti lg semata2 nk buat biskut tat ni. wahhh rajinnya puteri bongsu...


Sok pula puteri akan smbung lg buat biskut yg lain lak.

Thank u sesangat kt Farah & along puteri yg begitu rajin menolong puteri tuk mengentel biskut2 ni.

Jgn risau habuan korang ialah sorang 1 balang biskut raya tuk dibawa ke umah masing2. ahaks..

9 ulasan:

Shibam Jelita berkata...

hoiyeeeee, mak teh memang hebat, clap clap clap

ibuayu berkata...

wah cayalah..

don'worry be happy berkata...

la x kan upah dye 2 jew....ltk lar wit rye tok ara lobih skit....huhuh...blh akk?????

PuTeRi BoNgSu berkata...

to kak shibam,

mak teh mmg hebat & maintain ayu setiap kali nk raya. hahaha..

to fara,

klu nk duit raya lbh bkn kena buat biskut raya je, tapi kena tolong gosokkan bj raya skali.
blh cmtu ???

Raidatul berkata...

wah cedapnye biskut cornflake tuu
Auna ade wat kad raye khas untuk akak harap akak dapat lah ambek yer

PuTeRi BoNgSu berkata...

hai dik auna,

trima kasih bg akak kad raya. nanti akak letak kat umah akak yer.
muahhh

danishahumaira berkata...

ooo ini la jawapan kepada org yg mencari ko hari jumaat, rupa2nye cuti wat kuih, utk aku jgn lupa ek

minna minna berkata...

rajinnya mak teh....bg saya sebalang..hahahaha

don'worry be happy berkata...

aik mcm 2 lak...wakaka