29 Julai 2009

VouCHeR JuSCo

Ari Jumaat & Sabtu lps papa ada sukan staff kat opis. Masuk ari yg ke2, papa smpi di umah puteri hmpir tak kenal sapa papa. slps dibelek2 confirmlah tu laki puteri. al maklumlah laki puteri tu dahlah gelap sawo matang, bila dah bsukan lglah kulit jadi gulap gelita. hahaha. jgn marah pa, sbb gelap tulah mama jatuh cinta kt papa. hitam tukan menawan. ya ampunnn..

Seperti taun lps, papa balik dr bsukan bkn dgn tgn kosong. kali ni papa balik dgn voucher jusco bernilai rm200. elok gak tu papa bhempas pulas bsukan, mama gak yg dpt voucher tu. Voucher rm 200 tu papa telah memenangi sukan seperti bowling individu, bowling bkumpulan, ping pong, takraw, volleyball dan karom. rata2 papa menang tuk tmpt pertama & kedua. bagus, bagus..klu impuhan mcm ni slalu2lah g bsukan.

MAJU SUKAN UNTUK NEGARA. ahaksss..

8 ulasan:

Ibuhani berkata...

la...inilah hikmahnya tayar pecah kot....dah diganti ngan voucher ni! Shopping lg kau ni.....

danishahumaira berkata...

waaaaaaaaaa, aku sungguh jeles tau, sudah2 la shopping tu eiz woi

joegrimjow berkata...

dengn suka ley dpt duit oooh

PuTeRi BoNgSu berkata...

to ibuhani & danishahumaira,

ehemmm ehemmm sapa nk follow saya gi jusco. wakaka..

PuTeRi BoNgSu berkata...

to joegrimjow,
thanks a lot coz singgah ke umah put3

CiNta mYra berkata...

ummmaaanngg aiii!!! manyaknyer maen.. x pancit ko?? heheh..

PuTeRi BoNgSu berkata...

to cintamyra,
klu tang sukan bmggu2 pon takpe kak. dia ok jew. cuba klu saya ajak gi shopping!!mcm2 alasan dia kasi.huhuhu

ibuZara berkata...

ermm.... rasanya cam kak is kata nak ganti buah tangan bandung aritu... so.. nolie setuju jer ah dgn voucheer nih.. ahaksss..