24 Julai 2009

TAK YAH MGINTAILAH !!

Tak baik MENGINTAI tau !!

Bak kata org tua2 dulu, klu kita suka mengintai nanti mata kita jadi ketumbit !!
tapi bkn kisah ketumbit aku nk citekan kt sini. tapi aku nk cite psl pembaca2 blog aku ni.

Apa yg pasti aku tetap tahu kamu setiap hari akan mengintai & akan menyelinap masuk ke blog aku ni. Seperti aku juga, aku pon saban hari akan masuk ke blog kamu. tapi aku masuk secara SAH, secara TERANG-TERANGAN dan ikut dr PINTU DEPAN. Atau ko buat cmtu sbb ko takut nanti ko meninggalkan jejak kat dlm blog aku ni kan ???

Aku rasa orang2 yg bsifat mcmni dia sorang yg pengecut, hidup dlm pura2, hati selalu tak ikhlas, BUSUK HATI dan tak leh tgk org lbh dari dia. Nilah punca2nya.

TAPI...
ADA AKU KISAH !!!

Aku sikit pon tak kisahlah...tak dtg keuntungan apa2 pon kat aku. Jadi tak yahlah nak mengintai-ngintai dlm SENYAP. Masuk jelah dr pintu depan. tak yah melalui pintu belakang @ pintu orang lain !!!

4 ulasan:

yuyee cap limau berkata...

toktoktok..assalamualaikum kak.
saya nak masuk nie..blh ke??hehe

Ibuhani berkata...

Salam tuan rumah! Boleh masuk ke? Cam tu eh?hehe.....siapo yg ngintai pu3 tu? Dia nak ole2 dr Bandung kot!

PuTeRi BoNgSu berkata...

hai yuyee & ibuhani,

haaaaaaaaaaa mcm nilah baru bagussss!! jgn jadi mcm pencurik, tak elok tu..

danishahumaira berkata...

x pe la, biar je la diorang masuk, asalkan tak mengata udah ler he he he