22 Julai 2009

Nk CuBa uPDaTe JeW ..

TesTinG...TestinG !!!
fUHHH Lega !!! blh pon update blog dr sini.
klu tak boring thp gabanlah klu tak leh nk update.

Utk semester July-Dec 09 ni, puteri tpaksa & dpaksa tuk berada & mjaga 2 opis. Mmg dr sejak azali sejak keje kt sini puteri dah kena jaga 2 section. tapi bos dulu tak kisah puteri dok kt opis satu lg, tapi la ni sejak bos baru di AE sec, bos baru ni nk puteri bkepit gan dia. bos baru mintak 3 ari di AE sec, dan lg 2 ari di MM sec. sbb bos baru kata klu dia tak nmpk muka puteri, dia takde semangat nk buat keje. wakaka..klulah dia baca blog aku ni MAMPUSSS !!!

Makanya masuk ari ni dah 3 ari puteri ulang alik antara AE sect & MM sect ni. selagi larat leh ar puteri ikutkan kehendak2 bos ni. bos2 ni pon 1 hal, cubalah mintak seorg lg administrator di jabatan korang. ni nk aku lak ulang alik mampus ar aku cmni. jauh lak tu. dah lah 1 gaji je. lainlah 2 gaji tuk 2 sect @ cuba bg aku allowance pjalanan ke, leh claim millage ke, allowance tapak kasut ke tuk aku bjalan ke hulur ke hilir. tapak kasut leh haus cmne!! klu bg takdelah aku bkira sgt. huhuhu..

Tapi tuk myejukkan hati puteri sndiri, nsb baik ar bos kt AE sect ni handsome. sejuk mata memandang dan sungguh baik orgnye. umur kitaorg pon beza umur hnya 4 taun jew. wakaka...ko nk MAMPUSSSS PUTERI !!!!!

apa2 pon setiap keje yg kita lakukan mestilah ikhlas & jgn sesekali merungut. barulah rezeki kita murah & berkat. Dan yg paling penting bila dpt jew increment kita mampu terSENYUM HINGGA KE TINGA..

2 ulasan:

danishahumaira berkata...

tu la kan kalo kasut haus sapa nak cover he he he

PuTeRi BoNgSu berkata...

tu ar diorg ni sume tak pikir ar..
pasni budget tudung kena tukar ke budget kasut lak lah!! wakaka