1 Julai 2009

SaBTu & AhaD LpS


Ni cite last week yer kengkawan. cite yg tak sempat nk diupdatekan. anggaplah ni siaran tertunda yer..

Sebenarnya ari sabtu & ahad lps puteri sibuk dgn kenduri kahwin cousin puteri. cousin puteri ni lelaki & kebetulan isterinya duk di kwsan umah puteri. leh krn umah puteri dekat gan umah pengantin pumpuan, makanya rumah puteri telah dijadikan port tuk bkumpul pengantin lelaki & adik bradik mama puteri. jumlah adik bradik mama puteri sumenya bjumlah 11 org. mmg kecoh & hinggar binggar dibuatnya. syok tul bila dpt bkumpul sepupu sepapat ni. majlis nikah diadakan pd pg sabtu & majlis persandingan pula diadakan pd ari ahad di dewan presint 16, Putrajaya.




Nilah dia abg kpd pengantin lelaki & sama ertinya mamat ni adalah sepupu puteri. Beliau ialah zubir iaitu wartawan hiburan berita harian. Klu korang perasaan kt surat kabar setiap hari ahad bhgian gossip artis tu, dialah yg tukang menggossipnya.

pd hr persandingan adiknya tu, cousin puteri ni telah menjemput artis. artis yg hadir masa tu ialah maya karin & ramli ms. rs puteri nsb hnya 2 artis ni jer yg dtg. klu tak mmg takdelah tetamu yg nk tgk pengantin. sbb puteri perasan masa pengantin tgh bersanding tetamu yg dtg sume kelam kabut nk ambik gmbr gan diaorg. sume dah tak heran dgn pengantin.

maya karin menepung tawar


dlm ramai2 tetamu yg hadir skali tjumpa lak sahabat ni.
geng2 opis korang kenal tak gan geng kita yg sorang ni ?? kwn kita sorang ni pon dah mcm artis puteri tgk. btl tak ?
waduhhh, waduhhh wan.. kat kenduri kawin muka ko, kt opis pon muka ko. takde muka org lain ke. keciknya dunia. jgn marah yer yang..muahhhh
tuk pengetahuan geng opis, wan merupakan kwn kpd pengantin pumpuan yer.
si wan pon sama tak nk ketinggalan ambik gmbo gan maya karin. bz sungguhlah wan time ni..

maya bsama anak wartawan

Manis tul senyuman kedua2nya. ahaks..

cuba korang tgk gmbr mama & mkcik puteri tu. masa ni puteri b2 jer gan maya karin. sekali bila bonda2 ni nmpk kitaorg bgambar terus ditolaknya puteri kebelakang. dah tinggal suku je muka cantik puteri ni. adehh takku sangka bonda2 ni pon minat gak gan maya.

papa pon nk tumpang glamour

bj kita sedondon & segebu..wakaka

mama & adik badiknya tak nk ketinggalan

klu blh 1 kg nk bgmbr gan ramli ms

kwn baik Ramli MS

adehhh nk kena guna tangga ni nk bg sm tinggi

Bila bgambar gan artis, terasa glamour skejap. . wakaka

2 ulasan:

minna minna berkata...

patut la zubir tu ada iras² afiq..sepupu mama afiq roper²nya...mesti ensem RAMLI MS tu kan..wallaaaaaa

PuTeRi BoNgSu berkata...

Ramli MS tu kt luar x sombong.
nklah dia tsenyum sbb bila kita tgk muka dia kt tb cam serius jerkan.