19 Jun 2009

LaKoNaN Mu SunGGuH HeBaT


Puteri saje merendek sambil scodeng blog kengkawan, skali terjumpa blog pelakon pujaan atiku.
Beliau merupakan seorang pelakon baru yg tgh laku sejak kebelakangan ni. iaitu zahiril adzim. Kpd yg nk intai2 kt blog pelakon ni, korang blh klik kt zahiriladzim.blogspot.com yer.

Puteri mula meminati lakonannya sejak tgk cite merah putih di tb9. romantik sgt wataknya dlm drama tu. watak romantiknya itew smpai puteri teringat2 cara romantik papa.
wakaka...tak kose...

tgh puteri taip entry ni, mata puteri sambil mjeling kt gmbr plakon ni. bila pandang lama2 tiba2 terasa yg zahiril kenyitkan matanya kt puteri.

ohhhh...no, no, no..
sorry zahiril,
pintu hati puteri dah tertutup tuk org lain. puteri dah pon BERPUNYA ...


6 ulasan:

Yan berkata...

uishh samola den pun suko kek mamat ni.. heheh
plg tertarik menarik sbb dia ade taik lalat sekitar bibir kot.. cam my ex.. ahaakss..
tak igt since bile tgk lakonan dia.. adela beberapa drama.. then latest cite kat astro last week.. '100 harijadi'

Yan berkata...

eh lupa nak ajak join contest eh bukan contest tp kuiz kt blog kite..

danishahumaira berkata...

hu hu hu perasantan kelapa betul ko ni

minna minna berkata...

suka dia dlm cite ABAM. sedih gilosss. muka dia cam SONNU kump. MATTA tu.

PuTeRi BoNgSu berkata...

Hai yan...
ok nanti pu3 joint kuiz tu yer.

PuTeRi BoNgSu berkata...

to danishahumaira.
weii btllah. knpa tak pcaya ker..

to minna
dlm cite ABAM kesian tgk dia kena rotan. baik sungguh watak dia dlm cite tu.