22 Jun 2009

HaPPy FaTHeRs DaY


Rasa blm tlmbat tuk puteri wish Happy Fathers Day kpd sume yg bergelar bapa. puteri ingin mengambil kesempatan ini tuk mengucapkan slmt hari bapa kpd papa puteri yg tsayang & puteri sanjung selama ni iaitu Hj Mustapa B. Hj Mohd Amin.

Puteri takde gmbr latest bsama papa puteri. gmbr latest hnya ni saje. gmbr last year semasa puteri graduate di UUM Sintok. Bila tgh memerlukan gmbr2 ni terasa diri ni terlalu lalai tuk bgmbar bsama papa. selama ni hnya sibuk mengambil gmbr anak2 shj. rasa kesal mula melanda diri puteri.

Sedikit ucapan khas tuk papa puteri :

Papa,
selamat hari bapa..
terima kasih yg tidak terhingga kerna slama ini papa bsusah payah tuk membesarkan puteri. terlalu besar pengorbanan papa.
dr kecil hinggalah skrg, seingat puteri klu papa tgh marahkan puteri, tidak pernah sekali pon papa menjentik, naik tgn apatah lagi tuk memukul.
setiap permintaan puteri akan papa turuti.
papa terlalu sabar melayah kerenah puteri dr kecil, peringkat remaja hingga puteri beranak dua skrg.
papa merupakan papa yg terbaik dlm dunia.

Kenangan yg paling manis yg akan puteri ingat hingga kini ialah semasa umur puteri 5-12 taun, papalah yg akan menyikatkan rmbut puteri slps mandi. papa pasti akan melumurkan minyak rmbut brylcream kt puteri. bkn sikit2 papa lumurkan minyak tapi byk. papa akan lumurkan hingga nmpk rmbut berkilat. tangan kanan papa akan menyikat rmbut manakala tgn kiri pula papa akan pegang hujung dagu tuk mendongakkan kpala puteri. itulah saat2 paling manis buat puteri. klulah masa2 tu blh dipusingkan kembali, alangkah indah...

Dan kpd Rozaidi B. Hj Baharuddin, papa kpd anak2 puteri sentiasalah mjadi & mberikan contoh tbaik tuk anak2 kita, jadilah papa yg btanggungjwb & penyayang kpd anak2. Puteri sntiasa mendoakan kebahagiaan tuk kita bsama. Insyaallah..

4 ulasan:

Ibuhani berkata...

oh...suka tgk gambar ni...bangga abah dia...slmt hari bapa to pakcik...

PuTeRi BoNgSu berkata...

Thanks kak ani. kasih papa tiada tandingan.

shibam.blogspot.com berkata...

patut lah minyak brylcream ni laku kan, dari dulu lagi dah banyak habih kat rambut puteri, ala la, so sweet kan, apa pun, papa puteri memang baik kan kan kan

PuTeRi BoNgSu berkata...

to kak shibam

dah jadi remaja kertu ni bila nmpk jer brylcream terus teringat kt papa. mmg bjasa tul minyak rmbut tu..