25 Mac 2009

OpeRaTe Gakkkkk...

Seperti yg puteri cite smlm, puteri dah pon jumpa doktor Pakar ENT. Pg tadi kengkawan sume ambik berat bertanyakan cmne keputusan doktor. ni dia jawapannya :-

Pas doktor tgk tonsil puteri melalui tb,(tak taulah apa kebenda namanya) doktor terus ckp eloklah awak buang jer tonsil ni. tonsil awak ni bengkak belah kanan & kt tepi tonsil tu pon dah ada ulser. better awak operate jer. tak sakit pon. pas operate je awak kena mkn aiskrim. haaaaa...aiskrimmmmmm yum...yum....

tapi masalahnya bkn aiskrim yg puteri kejarkan. skrg pon leh mkn aiskrim. aduhhhhh...kenyataan cengginilah yg susah puteri nk terima. fobia tulah bila degar perkataan operate2 ni. dulu peyut dah kena belah, ni tekak lak. pasni apa lak yg nk kena belah lg. mintak2 dijauhkanlah...

lebih kurang ginilah rupa tonsil puteri smlm yg kuar kt tb tu. eeeee ngeri siut tgk tonsil sendiri.

Puteri akan buat operation pada 13/04/09 ari senin pd pukul 8 @ 8.30pg kt Hospital Pakar An-nur. Puteri ambik package 2 ari 1 mlm tuk dok kt sini. wahh dah mcm dok hotel lak. nsb dok smlm jer..

Kpd kengkawan sume, korang jgn buat2 tak tau lak spital ni kat ne yer. waktu melawat kt sini takdelah street sgt cm kt spital gomen tu. anytime korang leh dtg melawat puteri. dtg lak jgn berlenggang jer. bwk aiskrim sekali tau. sekurang2nya aiskrim haagen daz @ baskin robin. yelahhhhh puteri operate pon korang yg suruh, marah2 kt puteri bila puteri sakit. skrg...puteri dah tunaikan hajat korang. kena ar korang tunaikan JANJI korang lak. tak gitu....wakaka..

8 ulasan:

apisz berkata...

nak operate ye? wah...semoga semuanya berjalan lancar ye....

PuTeRi BoNgSu berkata...

10q..doakan tuk akak

CiNta mYra berkata...

ciannyer awk pu3.. :(
xpe, akak tau awk kuat & bleh.. cket jer tu eik... take care & get well soon k..

PuTeRi BoNgSu berkata...

doakan saya yer kak ea

shibam.blogspot.com berkata...

dari dulu den dah kobarkan suruh buang je darling, ha sekarang kena gak kan, tak de jahitan apa2 pun, cuma rahang tu dia buka seluas2nya, sakit sebab bahagian hujung rahang tu lah, takkan ade jahitan apa pun. harap2 lepas buang dia tak akan jadi balik cam akak shibam ni. amin

PuTeRi BoNgSu berkata...

sakit weiii kak shibam..pas operate nanti mmg x mganggukan suara pu3 yg lemak merdu ni.he3

danishahumaira berkata...

semoga selamat ye nmpk gaya aku dtg lmbt sikit sbb aritu bdk2 prefrance convo kat esset aku dtg bwk kenny rogers utk aku k, ko tgk je la he he he, kata kwn baik

PuTeRi BoNgSu berkata...

to lin-klu aku tu asyik ada hal jer ko..porahhhhhhhhh cit