6 Ogos 2009

SaLaH 1 TuGaS TuK aRi Ni

Ari ni ada 1 tugasan yg perlu puteri settlekan. Iaitu utang TAG dr ibuhani.
Sorrylah ibuhani agak lewat sehari tuk mjwb soklan2 ni. Apa2pon puteri akan jwb secara jujur. huhuhu..

Namaku:
  • Rosliza Bte Hj Mustapa
Nama Panggilanku:

rasa dah penah jwb kt tag dulu. tapi puteri mmg baik ati tuk mjwb tuk ke2 kalinya.
  • Eiz
  • Chelly - panggilan dr adik badik mama puteri
  • Ayang - of course hubby yg panggil
  • Mak Teh - ank2 buah papa
  • Mama eiz - ank2 buah puteri
  • Puteri Bongsu - tuk blogger's
Tarikh Lahirku :

  • 24 October 1977 - pls save date ni kt hp korang yer
Tempat Lahirku :

  • Hospital Besar KL - Ank jati KL tu..
Statusku :

  • mama kpd 2 ank lelaki yg gagah perkasa
  • Isteri & kwn baik kpd suami
Hobiku :

  • Shopping
Makanan Kegemaranku :

  • byk sgt ar. tak tertulis
Minuman Kegemaranku :

  • Sirap bandung + cincau + lycee
Cita-Citaku :

  • Jadi sorang isteri yg taat & tak melawan ckp suami (klu laki aku baca ni, mesti dia tgelak bsr)
  • Nk jadi mama yg terbaik dlm dunia.
Pengalaman Burukku :

  • Tak nk dkenang
  • Arwah angah meninggal dunia sbb kanser selvik
Pengalaman Manisku :

  • Mestilah MLM PERTAMA..wakaka
Perkara Yang Disukaiku :

  • Cium bantal busuk !! (wlupon ank dah 2, puteri masih ada lg bantal busuk)
Perkara Yang Tak Disukaiku :

  • Pantang tgk towel mandi letak sepah2. dah guna, pandai2lah gantung weiii. (anak2 den lah tu)
Adakah Anda Berpuas Hati Dengan Apa Yang Anda Ada?

  • Alhamdulillah..syukur nikmat tuhan
Harapanku :

  • Semoga allah sentiasa murahkan rezeki
  • Semoga anak2 akan berjaya di dunia & di akhirat
Orang Yang Nak DiTag:

  • non ado..
Fuhhh settle 1 tugasan.

to ibuhani :

klu ibuhani nk tau, puteri sedaya upaya jwp tag ni sambil sibuk menyiapkan kojo. ibuhani patut bangga dpt kawan mcm saya. ahaksss..

5 ulasan:

Ibuhani berkata...

bangga...

Shibam Jelita berkata...

wei wei pengalaman manis ku boleh tambah satu lagi tak, iaitu menjadi menantu mak gayah, wuhoooo

danishahumaira berkata...

wei berlagak la kalo anak jati kl g dok kat KL la keje kat chancellary tu kui kui kui

PuTeRi BoNgSu berkata...

to shibam jelita,

itu sudah tentu.
mmg cukup bangga dpt jadi menantu mak gayah. ahaks..

PuTeRi BoNgSu berkata...

to danishahumaira,

klu aku keje kt chancellary aku nk jadi presiden jew terus.
klu aku jadi presiden, presiden skrg aku nk ltk kt mane ek ?? wakaka