29 Ogos 2009

MEnU BuKa PoSe Ke 8

Assalammualaikum sume,

Sekejap je masa berlalu, ari ni umat Islam telah menunaikan puasa ari yg ke ke 8. Dan hnya tinggal 2 hari shj tuk anak2 buah puteri berada di rumah puteri.

Ari Isnin nanti Farah akan pulang ke rumah ayahnya di Kajang & Aiman pula akan pulang ke MRSM. Akan sunyi kembalilah umah puteri tanpa gelak ketawa dan takde lg teman berborak dgn Farah.

Leh kerna anak2 buah sume dah nk balik , puteri ambik kesempatan ini untuk belanja diaorg mkn sate. Kali ni puteri tak bwk mereka mkn di kedai tapi hanya dgn tapau shj & mkn di rumah. Ini krn puteri malas nk bersesak2 dgn org ramai, malas nk bhadapan dgn jln jame & bg mengelakkan dr tkena selsema babi. wakaka...

Menu buka puasa puteri sekeluarga pd ari ini ialah ns lemak & sate.

Jom kita layan gmbr...tapi puteri ambik kt google je sbb lupa nk ambik gmbr time buka tadi.



5 ulasan:

PuTeRi BoNgSu berkata...

tq mama eiz coz smbt kepulanagn ara n aiman..tq very much...syg mama..mauhhh

PuTeRi BoNgSu berkata...

biar btl ra....
knpa x sign out dulu sblm komen. ni tuan umah punya komen ni. sndiri buat entry, sndiri komen ka...ayoyo..

don'worry be happy berkata...

sore arrr...ara lupe nk sing out dulu...wakaka!!

yuyee cap limau berkata...

kak..sedapnyer masak-masak kat luar
macam kat bazar ramadhan dah tu..hehe

PuTeRi BoNgSu berkata...

hai yuyee,
kdg2 mmg sedap masak kt luar. tapi takleh slalulah..tak sm dgn yg kita masak sndiri