13 Ogos 2009

aWarD LaGi & LaGi

Salam & Slmt Pg,

Puteri nk ucapkan terima kasih kt biras tersayang sbb bg puteri award. Bkn 1 award je tau tapi sekali 4 kak Shibam bg kt puteri. bagus, bagus..puteri suka camni.

Jom kita tgk award2 yg puteri dpt :-





Wlupon puteri agak terlambat tuk tepekkan kt blog puteri, yg penting puteri amat2lah berhargai apa yg orang bg kt puteri. thank u...

So puteri nk passkan lak award2 ni kat member2 blogger yg slalu melayan blog puteri ni. Terimalah yer :

Ibuhani
Danishahumaira
Cinta Myra
My moonlight
Ayang

Sudi-sudikanlah yer...

3 ulasan:

Shibam Jelita berkata...

ha ha ha, dan dan tu aku jadi biras tersayang ko kan kan kan, i likeeeeeeeeeeeee

danishahumaira berkata...

tq, tq tq, i syg u lebih la, hik hik hik

PuTeRi BoNgSu berkata...

to shibam,
wakaka...knpa tak percaya...

to danishahumaira,
u ar welcome.
ko syg aku sbb ada mkna. hehehe