5 Disember 2012

Jln2 SamBiL DaTiNG

Salam...

Smlm saya cuti.Ambik cuti replacement leave yg akn tamat pd 5hb Dec ni.Aka arinilah. Replacement saya ni saya dpt masa saya berkursus di Port Dickson bln lps.

Kebetulan road tax dan insuran kete saya akn mampos pd 7hb Dec ini.So saya dan mr papa ambik keputusan tuk cuti bsm dan ala-ala dating bdua. Berdua lbh baik. lalalalalalala...

Kami settlekan insuran dan road tax di Maju Junction KL.Tsangat mudah klu renew disini. Untuk makluman, di Maju Junction ni ada disediakan khidmat insuran secara terbuka. Bertmpt di level 3. Bersepah agen insuran disini. Kita hanya perlu pilih sahaja insuran apa yg kita nak. Pejabat JPJ juga ada disediakan disini. Pas renew insuran trus masuk JPJ, ambik no dan terus bayar tuk roadtax. Mudahkan...

Settle urusan kami ke Kampung Bharu tuk lunch. Kami memilih masakan nasi Padang. Mmg mavelos. Maap takde gmbr sbb lapar gile. Pg tak breakfast. Minum nescafe je. Percaya kan kan kan kan....

Pas mkn, tak tau nk gi mana dah. Nak tgk wayang takde cite best. Mula2 nk layan cite Lagenda budak setan 2.Pastu tpikir lak, tu leh langgan kt astro first nanti. lg best tgk kt umah. leh tgk sambil golek-golek gan ank2.Pastu nk tgk Twilight saga: breaking down. Tapi teringat pula anak bujang kata klu tgk kena tipu. Sbb hantu mimpi yg bole tgk masa dpn. errmmmmm mcm poyo je bunyiknya..

Pikir punya pikir mana nk dituju tiba2 idea dtg!!! perghhhh ayat... saya teringatkan shopping complex baru di Subang Jaya iaitu Empire Shopping Gallery.Tak penah pegi lagi tu. Bak kata Rozlin Yahya, saya org kampong!!!serius saya x kecik ati pon. tapi ianya mkn dalam secara perlahan-lahan yer.hahahahaha...xpe xpe..akhirnya saya dah sampai semalam....

Empire shopping gallery mmg kelas nyah..Mmg kababom..bwk duit seguni best ni. Tapi duit tak sampai seguni harus cuci2 mata jelah yer. Masuk butik Ed Hardy. Perrghhhhh gilerrrrrrrrrrr. 1 t-shirt harga smpi RM550. citttt porahhhhhhhhhhhhhh....mmg aku beli kat Bandung jelah nanti. Tetiba Bandung kan......Bandunggggg Aku Datang!!!

Pas dah penat round2, decide gi mkn plk. Kononnya nk mkn light-light je. So decide masuk Restoran Chili's.


Saya order chocolate shake. Tsgt sdp..Makanan pula kami pilih nanchos beef. Mcm biasa kt tmpt2 camni akan dichas gov. tax dan service chas. Tapi agak melampau sbb service chas smpi 10%. Hamboiiiii...tak menghagak korang nk chas eh. setakat kasi menu gan antar makanan je pon..citttttttttt!!!!!!!!

SEKIAN.

3 ulasan:

danishahumaira berkata...

hoi agak2 la bg la nama samaran ni nama penuh ko letak,hahahahha saja nak bagi aku glamour kan muahahahah

Ibuhani berkata...

nak gak nanchos beef tu....!!!!

PuTeRi BoNgSu berkata...

danishahumaira- x bole eh..ok ok nanti aku edit eh.

ibuhani- nanti kita g chili's eh..