12 Disember 2012

BrG Sek & JenJaLaN

Salam...

Smlm PH. Pas lunch kami ke Jusco One Utama untuk membeli brg sekolah Raiqal. Barang2 keperluan sekolah Amin saya dah siapkan dr last week lg. Uiii jauhnya beli brg sekolah.Mcm kt Bangi xde jualkan.Tu sebenarnya reason je nk carik brg sekolah selebihnya nk gi cuci2 mata je pon. Saje smbil membeli smbil merendek-rendek kehdahnya.


Mr papa yg ambik gambar ni sbb Aceh siap dulu sbelum kami n dia kuar umah dulu dr kami sbb takut kena tinggal.


Masuk je kete tak smpi 10 minit dah lena diulik bantal. Wajib isap jari

Sampai di One Utama lbh kurang kul 4.15pm. Jln langsung tak jame.

Alhamdulillah akhirnya settle jgk brg2 keperluan sek ank2.Brg raiqal hanya tinggal stok makanan dan Amin pula tggal nk beli buku sek sahaja. Insyaallah saya akan settlekan beli buku2 Amin dalam minggu ini juga.Pasni xyah nk pikir2 lg barangan sek ank2 lagi. Saya ske siapkan awal-awal sbb manusia masih tak ramai. Tak perlu nk bersesak-sesak tggu fitting room. Seluar sekolah Amin pon saya dah siap antar tailor tuk potong kaki seluar.


Settle brg sekolah kami jenjalan kt situ. Sikecik Aceh bila dah penat jln mula mntk dukung. Mintak dukung dgn Abg plk tu Fuhhhh mama mmg ske apatah lg apak ko...Benggang je Raiqal. Rela dlm paksa dukung adik!!!!

Pas jln2 peyut mula berkeroncong. Biasalah i kan. Makan tak boleh dipisahkan. So decide balik Bangi dan singgah mkn di restoran Red Wok.


Menu saya ialah kway teow goreng dan ambil lauk tambahan iaitu lemon chicken. Harga kway teow goreng ialah RM 8.00 sepinggan dan lemon chicken set kecil hanya RM 13.00 sahaja. Ok kan??? Lemon chicken set kecil tu boleh makan 3-4 org mkn.

Sapa2 yg ingin mencuba silalah ke Red Wok Bangi. Saya n family sgt  ske mkn kt situ. Sampai taukenya yg cina matlap tu pon dah kenal kami. Cuma diskaun je tak dpt2...hahahaha..


Tiada ulasan: