28 Januari 2013

Saya masak tau arini...

Salam,

Wahhhhh..tajuk tak menghagak!!!! bkn sng tau saya nk post psl msk2 ni....walllaaaa...

Alhamdulillah percutian saya ke Penang selama 3 ari 2 mlm berakhir dgn kegembiraan dan penuh dgn memory2 indah. Semuanya pon ats izin Allah SWT. Saya akn update cite2 di Penang dlm masa terdekat ini.

Kejap lg saya akn antar ank bujang blk keasrama. Rs tak puas dgn ank bjg. Tapi nk buat camne..setiap kali sbelum ank bjg blk, saya akn masak mengikut kehendak ank bjg. Kiranya special requestlah..

Kali ni ank bjg mintak aym sambal, sotong goreng kunyit, kerang rebus bsama air asam. Errrmmmm so simple menu yg ank bjg request. Gud!!!!! Celah kangkang je msk tu...agagagagaga...


Ayam sambal. pandai2lah nk tgk cara cmne eh..


Sotong goreng kunyit bsama bwg..saya ske sgt tu...


Air asam dicicah dgn kerang.

Maaf tiada gmbr kerang.sbb time saya upload blog ni saya x senduk lg kerang rebus saya tu.maksudnya saya update blog ni kami ank banak blm start mkn lg...phm tak sume.....phmmmmmm...ok gud!!!!!

Ok sekian...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan: