22 Januari 2013

RaTuKu...

Salam Ari Selasa,

Halamakkkkkkkkkkkkk...jeling saya yer Ady Putra.Jgggnnnnnlah malulah...

Sapa layan SEHANGAT ASMARA mlm tadi. Angkat tgn cepat!!!! saya dah tentu2 lah tengokkan.Siap record lg agar saya boleh pengsan dan bangun blk tuk tgk si Ady Putra saya. lalalalalalalalalala...

Yang menambahkan hangat lg cite ni, bila lagu tema adalah lagu RATU ku dr Awie dan Adira. Knpa saya ske lagu ni. Sbb lagu ni adalah lagu pemberian mr papa kt saya masa kami bCHINTA dulu. lalalalalalalalala..Mcm biasalah klu bcinta mestilah kasi-kasi lagu kan. Nak tunjuklah konon sebesar mana mr papa sayangkan saya. I LOVE U, U LOVE ME...halaweiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mmg romantiklah kami dulu. lalalalalalalalalalalalalala....

Leh kerna lagu RATUKU ini mengimbau zaman percintaan kami, maka saya letakkan lirik lagu ni sambil mengimbau zaman cintan cintun kami. #gentel2ujungtudungtandamalu#


Ratuku - Awie

Bisikan yang pertama

Membawa erti untuk selamanya

Aku bagai tak percaya

Apa yang telah pun kurasa
Engkau bagaikan ohhh… permataku
Engkau pun jua ratuku


Engkaulah segalanya

Engkaulah hanya untuk diriku

Aku hanya untukmu

Itulah janjiku padamu
Kita bagaikan ombak dan pantai
Tidakkan terpisah lagi
Walaupun pasangnya
Walaupun surutnya laut


Ratapan naluri

Memanggilkan namamu

Kerana pertemuan ini

Akanku abadikan
Segala memori
Kulewati waktu itu
Didalam pelukanku
Gugurnya pemisah
Di antara kita terbinanya
Satu mercu tanda
Cinta yang setia
Meredahi masa meniti usia
Hingga keakhirnya
Ku abadi cinta dihati ini


Ringtone hp saya dah tukar lagu ni sekarang...lalalalalalalalalalala...

 

Tiada ulasan: