11 Januari 2013

SeHaNGaT AsMaRa PaSNi..

Salam pg Jumaat..

Arini saya nk jadi pengulas drama plak. Seperti yg sume tau cite Adam & Hawa telah tamat episod yg ke 80. Tamat pon!!!Sampai nk pengsan bangun semula melayan cite ni. Naknya dah ujung2 episod tu terasa feeling2 kt Adam. Tersenyum simpul saya dibuatnya bila watak2 nakal aDAM melayan kerenah Hawa. Terasa Adam berada disebelah saya. aauwwwwww OKSIGEN OKSIGEN plzzzzzzzzzzzz!!!!!!

Tapi saya rasa episod 80 tak best ar. Banyak sgt flashback yg ditayangkan semula. Boring ar...berapa kali nk ulang2. Pastu baby Hawa plk, lorrrrrr punyalah bsr. Dah blh gelak pulak tu. baru sehari lahir.ekekekeke..


Maka tamatlah adam & Hawa saya..

Akan dtg pula drama baru Sehangat Asmara. 


Pelakon utama Rita Rudaini dan Adi Putra. Hadoiiiii lg nk pitam dibuatnya. Saya terlalu minat sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt kt Adi Putra. Nampak tak terlalu minatnya Adi Putra kt saya saya kt Adi Putra!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Jom feeling seHANGAT2 skit..



knpa dibesarkan gmbr ni??? sbb : aaauuwwwwww encemnya dr arah sisi...muahahahahahahaha...

tarik napas hembus napas.fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!

So korang sume jgn lupa tgk cite ni pada 21.01.13 jam 10 mlm di astro mustika HD 134 dr Isnin hingga Rabu.

Yang pastinya seperti selalu saya akan record cite2 best di astro beyond PVR saya...

NOTE TUK MR PAPA :

SYG...TTP DIHATI !!!muntah hijo..

***10q mr google ats gmbr2..

 

Tiada ulasan: