8 November 2009

TaHNiaH NeGeRi 9

Tahniah pd negeri 9 atas kemenangan Piala Malaysia.

Mlm semlm tgk final bola kt umah mak mertua. papa dah janji gan adiknya tuk sm2 tgk bola kt umah MIL.

Tak ku sangka birasku minna-minna minat tgk bola. sbb mmg minat @ sbb dia penyokong n9 ke hnya dia saja yg blh jwb. maklumlah org kg...puteri yg x minat ni pon secara tak sengaja aka secara bidang terjun pon leh layan gak. yelah dah xde pilihan beb, cuba ada tb lain kat umah tu, mesti puteri layan sehati bdansa. hahaha..

Uiiii hensem tul lah ZAKUAN ADHA tu...sedap mata memandang. ahaks..

Anyway tahniah pada N9 & penyokong2nya...

to ibuani : ekau mesti "banggo"kan jadi ank nogori....

3 ulasan:

Auna berkata...

salam untuk akak puteri..

abah auna sokong kelantan tapi dh negeri sembilan dh menang terus abah sokong n.sembilan heheh (abah bkn org kelante)..
aper2 pon tahniah hihih

danishahumaira berkata...

eh setau den ekau org sg merab camno jd org nogori ni he he he

PuTeRi BoNgSu berkata...

hai dik auna,

waalaikumsalam,lama x degar kabar dik auna. cmne exam akhir taun. kak put3 doakan dik auna leh jwb sume soklan yer.gud luck k..

to danishumaira,
eden tak sokong sapo2 pon. mn monang tulah yg den sokong. hahaha