23 Januari 2013

MacaM BiaSa LaH uPDaTe Ala-Ala..

Salam pg Rabu,

Seperti yg sume tau esok adalah 24hb January 2013 bersamaan ari Khamis dan bersamaan dgn PH  sempena Maulidur Rasul. Mesti sume happy kan...sbb esok cuti!!!!!!

Pada saya lg lg lg lg lg lah HAPPY. Sbb esok saya akan ke Penang. Cuti2 Malaysia sempena beday hubby  yg jatuh pd ari esok. Nilah hadiah saya tuk seben tersayang. Rasa cukup kot dgn hadiah penginapan 3 ari, 2 mlm ni. Jgn mintak apa2 lg tau mr papa. Tetiba kedekutkan..muahahahaha...Hotel saya dah bayar melalui agen AGODA.

Petang ni saya akan jemput anak bujang yg blk bercuti sehingga ari Isnin. Sebenarnya ank bujang tidak dibenarkan blk ptg ni. Hanya dibenarkan blk pada hari Jumaat disbbkan ada sambutan Maulidur Rasul di Maktab esok. Tapi nk buat macamana.Kami laki bini terpaksa buat2 emengency ptg ni. Maapkan kami warden maktab. Kami tak sengaja dan kami terpaksa menipu. Klu nk cancell percutian rasa tak sanggup sbb duit hotel dah bayo!!! bole gitu??????

Beg baju saya dah siap2 packing mlm semalam. Berkobar tak saya. Tu baru cuti dlm Malaysia. Klu cuti kt obersea tak taulah semangat saya macamana plk...

SEKIAN..

 

Tiada ulasan: