3 Januari 2013

KeNanGaN 2012

Salam taun baru buat sume..

Semoga 2013 akn memberikan 1 cahaya yg lebih indah dlm kehidupan saya dan keluarga. Insyaallah.

Dah 3 hari bermulalah kembali rutin menghantar dan menjemput Amien ke skol. Raiqal Affiq alhamdulillah saya dah hantar balik ke asrama pd 1hb January. Taun ini Raiqal dapat dorm special sikit berbanding dgn taun2 lps. Raiqal dapat sebilik 3 orang shj. Katil dan locker sume dpt yg baru dan 3 org kwnnya semuanya sama2 jawatan sebagai wakil BWP. Iaitu wakil2 pelajar kesemuanya. Tanggungjwb Raiqal makin bsr taun ni & tambahan plk Raiqal akan menduduki PMR plk. Adoiiii kecut2 peyut dibuatnya bila ingat ank bjg akn menghadapi peperiksaan penting. Klu kecut peyut tu leh watkan mama ko ni kecut badan sekali kan ke bagus!!!!Klu Amien pula seperti yg saya jangkakan mmg benar2 berlaku. Iaitu NANGIS!!! ayoyoyo...sudah darjah 3 ma!!! tapi nangis jgk!!!HADOIIIIII...lembik sgtlah ko ni anak oiii...

Ok abis cite psl taun baru. Saya nk cite plk cite taun 2012. Cite saya bersama-sama dgn ank2 buah &ank2 sedara. Hujung taun tu umah saya penuh dgn mereka. Riuh rendah dibuatnya dgn sikap dan perangai masing2. Cuma yg agak kurang sonoknya bila bab masak,basuh pinggan, basuh kain dan lipat kain. hadoiiii..sabo jelah.

Dan semalam juga ank sepupu saya telah pulang kembali ke Kota London.(Sila selak entry sebelum ini yer).lagak mcm ramai yg baca.hohoho...

Kami beramai-ramai secara berjemaah ke airport.Yg naik flight 2 org je. Yang antar ke airport sampai 6 kete. Lagaknya mcm menghantar org gi haji!!

Jom lyn gambar..malas nk cite panjang2..


gambar secara jemaah. tu pon ada yg malu2 tak nk joint utk bgambar. seperti saya. kesimpulannya saya adalah seorg pemalu.hahaha...(saya lah yg snap gmbr ni)


kenangan terakhir bersama along & angah


Terakhir bsama mr papa. Angah puji mr papa. Angah kata mr papa is a funny man. Angah tersgt enjoy bila bersama dgn papa D. Sebagai isteri saya bangga sgt!!!!!! *chickydance*

angah peluk opah. sedih gilerrrr...tapi opah cool gilerrrrrrr...

alamakkkkk!!!sapa yg dbelakang saya tu yer..hrp maap sbb time ni saya terjah je bila nmpk camera.

Abis bab airport. Ni saya nk upload gmbr2 saya bsama mereka.Sapa malas nk tgk bolelah tekan pangkah disudut kanan yer. Terima Kasih..

Malam taun baru saya joint org london gi Kondo SunwayVivaldi di Mont Kiara. Kondo yg paling exclusive yg penah saya masuk.Nak masuk ke dlm kondo(umah) mempunyai private lif. Setiap kondo2 disini setiap tuan rumah mempunyai lif sendiri. Kiranya mmg tak jumpalah rumah jiran2 yg lain.Tuan kpd ank tuan umah ialah sibaju biru iaitu Fatin. Fatin merupakan kwn angah di London. Mak Fatin mempunyai lawyer firm dan taska disana. Dok kt kondo ni sekali sekala shj. walaweiiiii kelas ko Fatin. Lg kelas bila Fatin tak berapa pandai ckp Melayu!! Abis kami terjah umah mereka. Jakun siut. Klu swimming pool plk, xyah citelah weiiii. mmg kelas!!! Rege kondo hampir 3.5 Juta!!!!OMG again....


Aiman & Akila. Kami dijamu BBQ oleh mummy Fatin. BBQ dibuat didalam hall ditepi pool.

Dari umah Fatin kami menuju ke KLCC. Tapi tak masuk pon area KLCC tu. jln dah pack. So kami hanya berhenti ditepi jln je sementara menunggu countdown.


Happy new year..


ank2 remaja saya..sila abaikan jejaka diujung kanan anda!!!hahahaha...

Kenangan seterusnya ialah 1st experience org London mandi kolam air bukit. Kolam air bukit ini pula kepunyaan abg sepupu saya yg terletak di Sungai Merab. Kolam ini bkn sahaja boleh mandi tetapi boleh juga untuk memancing. Kolam pancing ini dibuka kepada org ramai. Begitu juga dgn kolam mandi. Untuk kolam hanya dikenakan bayaran rm 2 sahaja bg dewasa manakala rm 1 bg kanak2 untuk sekali masuk. Kami masuk free je. klu nk chas jgk melampau ar tu.Sesiapa yg berminat dan ingin mencuba bolehlah kesini.




Seterusnya kami ke Cameron Highland pada cuti Chrismas tempoh hari.

O t way ke Cameron, kami berenti ditepi jln untuk menikmati durian hutan. Durian hutan ini dijual oleh org asli.  


mcm malu2 je Raziem mkn durian....

klu ke Cameron tak mkn scone terasa seperti tidak lengkap. tapi org London kata kurang sedap jika berbanding di sana. Adoiii makanya kenalah kesana tuk merasa scone yg lg sdp..hohoho..


Tetap rombongan cik kiah !! abaikan memek muka saya. auuwwwww...

alaaaa.... muka aceh nmpk separuh!!!

aceh dan lolypop

ok dah tak larat nk upload lg gmbr2. gmbr2 terlalu byk untuk saya ltkkan disini.


Along & Kak Ngah selamat sampai di London ptg semalam. Nilah family mereka. Tudung dan jaket coklat itulah kakak sepupu saya.

Gambar ni saya ambik dari fb along saya. Sharing is caring long..i hope u nevermind..uiii cakapomputehar!!!

Sekian.

Tiada ulasan: