27 November 2012

Kami ke Kuantan..

Salam sume..

Salam pagi Selasa.Baru arini berkesempatan tuk mengupdate blog.Ni sume angkara penyakit yg xde obatnya.Penyakit MaLAS..Korang sume ke mana weekend baru2 ni. Saya sekeluarga sempat ke Kuantan, Pahang.

Pd pg sabtu seperti yg diplankan kami bertolak pd pukul 930am.Siap breakfast kt umah dulu.Peyut dah kenyang baru sonok nk jln jauh.


Anak2 bjg dan ank2 dara sume naik kete dgn saya. Saya bwk kete unser manakala along, bonda tcinta naik kete mereka.Kami skrg klu nk ke mana2 dah kena 2 kete sbb ank2 dah bsr. Saya gelarkan kete unser adalah tuk golongan muda belia manakala kete along adalah kete veteran . lalalalalalalalala...Saya sgt selesa bila Farah dan anak kakak sepupu saya ada sekali gan kami. Ini kerana saya sgt sng dgn Aceh. Aceh lgsung tak heran gan mamanya. Smpikan bila tnya Aceh ank sapa?? Jwpan Aceh, Aceh ank kakak...saya lgsung tak kecik ati. Seriusss....

Sampai di Temerloh kami singgah mkn tenghari. Layan ikan patin tempoyak.very2 t mavelos...




Slps peyut dah kenyang kami meneruskan perjalanan kami ke Kuantan. Di Kuantan kami menginap di homestay.Hanya rm130 shj.





Homestay ini merupakan rumah teres yg mempunyai 3 bilik tido, 2 bilik air, ruang tamu, set meja mkn, almari dapo, peti ais dll. Kpd sesiapa yg berminat bolelah menempah di www.carihomestay.net-Ina homestay. Contact no ialah  0145045578H/P No: 0145045578Rate

Pd sebelah mlm pula kami dinner di Mail ikan bakar.





Tsgt sedap.Terasa kenyang hingga ketepi perut!!! Korang penah rs tak kenyang seperti ini...hahaha. ..

Selepas melantak kami ke tepi pantai pula. Pantai Teluk Cempedak tuk ambik gambar.




aksi ank2 remaja sekarang. tgn cmtu pon leh ambik gmbr ek..motif # tag tahapapaapatah..

sikecik ni pon nk posing.tapi posing cara tersendiri

Ok kita sambung ke episod seterusnya esok.korang ingat adam hawa je ada smbungan.cite saya pon adalah....jgn jelesssss. .


Tiada ulasan: