15 Ogos 2012

QaSeH & MiA SaRa

Salam Raye....(saya dah mood raye...yeyyyyyyy)

Mlm semalam gi collect baju melayu mr papa dan ank bujang di Dzull Classic Kajang. Seperti setiap tahun, mr papa & ank bujang akan tempah bj melayu kt sini. Mmg dah serasi gan Dzull. Mr papa pon mmg dari bujang lg smpi lah skrg mmg tak pernah nak tukar toiler. Yg mengikut skrg ni ialah ank bujang.

Masuk je butik Dzull, saya trus ternmpk budak comei yg rasanya saya cukup kenal dan minat sgt gan bdk ni.   Budak ni sdg riang ria bermain dgn adiknya. Bila saya perhatikan betul2....mmg sahlah bdk tu seorg pelakon. Saya mula kepoh kt mr papa dan Afiq...kepoh saya macamni :-

saya : "ehhhh ehhhhh yang....tu MIA SARA lah yang..." 
mr papa : yelah....terus senyum. mcm nmpk awek cun..

klu jwpan afiq plk...

afiq :"bknlah ma..org laen"..

saya terus marah kat Afiq. "yelah Fiq, mama kenal!!!" dgn belagaknya.

Saya pon apa lg jadi minah kepohlah sekejap. trus kuarkan hp nk ambik gambar. Bila saya start ambik gambar, rupa-rupanya org laen yg dlm butik tu tak perasan dgn kehadiran Mia Sara. Adoiiiii tak pekalah korang sume ni....ishhhh ishhhh..Mulalah yg laen pon sibuk nk ambik gmbr gan MiA. ehhhh leceh ar korang ni. sibuk je.kacau ar...ala ala..mcmlah diaorg nk ambik gmbr gan aku!!!!! hahahahaha...Mia dtg kesitu dgn mama n papanya. ehh dgr mak pak nya dah bercerai!!!! tapi elok je diaorg sama-sama ambik bj. ni mesti gossip je ni. harap2 biarlah sekadar gossip. Sian kt ank2..ank2 dahlah lawa, bijak plk tu..ooopppppssss dah terlari dari cite asal....bkn sng nk tgk saya kepoci ni!!!! 

Jom tgk gambar...tak sabar ni...hahahaha..



Rambut dpn Aceh dah hampir sama gan kak Mia.ok pasni mama akan prosit rambut Aceh cam Mia. Over tau mak ko......

Mia bersama hero dlm pilem terbaru...agagagagagagagaga....

Aduhhhhhhh....mamat ni pon x nk mengalah!!!! siap dukung tu......xpe xpe kita kasi chan....

Mama Mia mmg sporting giler. Dia tak kisah pon peminat-peminat Mia nk wat apa kt anak dia. Macam saya jugaklah..ehhhhh nk jugak!!!! Bagussss tullah. mama dia just perhati jew. Mia plk mmg mulut tersgt keletah dan sgt bijak...

KO ADO????????

 

Tiada ulasan: