29 Jun 2009

WeeKenD Ku BSaMaMu

Slmt pagi Senin kengkawan sume. dharap sume pembaca blog puteri sume sihat hendaknya & happy sentiasa.

Pg ni puteri nk menghangatkan blog puteri gan gmbr2 artis pulak. hujung mggu puteri kali ni mmg memenatkan & begitu menyeronokkan.

entry pg ni hnya tuk mengejutkan & mencucikan mata korang saje. puteri akan citekan kt mn puteri jumpa artis2 popular ni di next entry k. hrp bsabar..

jom kita layan.....

bsama maya karin. pulanggggkan...

bsama Ramli MS

bsama zubir yunus (wartawan hiburan berita harian)
perasan tak tgn puteri atas bahu zubir.
sapa zubir gan puteri ?
asyik ko je buat gossip artis. apa kata kali ni kita lak bgossip..




penyanyi yg kini top gan lagu hey ladies.
kt mn lak puteri jumpa rossa ni ??

tungggu di next entry yer. puteri nak settlekan keje2 kt opis ni dulu...

9 ulasan:

Ibuhani berkata...

wah...glamour pu3 hari tu ye?

PuTeRi BoNgSu berkata...

terasa saya pon mcm artis gak. wakaka

Tanpa Nama berkata...

oitt!!! ini bleh mengundang tanda tanya???!!! errr.. pu3 nie suku sakat artis ke?? (^_^)

PuTeRi BoNgSu berkata...

to cintamyra :
suka sakat artis tu xdelah. tapi suka menyakat artis jew. wahaha

pinkalicious berkata...

salam
puteri, saya pun attend kenduri kahwin yang ada maya karin tu, kat putrajaya precint 16 kan, ari ahad, betul tak?

danishahumaira berkata...

wah lepas ni ko glamour la ye

PuTeRi BoNgSu berkata...

waalaikumsalam,
hai pinkalicious.
haaa btllah. laa syg kita x kenalkan. pengantin lelaki tu sepupu puteri. u kesana sdara gan pengantin pempuan ker ??

PuTeRi BoNgSu berkata...

to danishumaira
aku tak glamour, tapi tumpang glamour jew.hehehe

pinkalicious berkata...

puteri,

saya attend kenduri tu ikut mother in law saya. kedua2 parents pengantin perempuan tu, kawan mIL saya masa kerja kat UNITEN dulu. rumah pengantin tu kat tmn air hitam permai kan? puteri pun tinggal situ ker?