27 Mac 2013

Update tak seberapa..sok saya cutiiii..yeyyyyy...

Salam....

fuh fuh fuh....merabuk blog ni dibuatnya. lamanyalah aiii tak mengupdate.

amacam korang2 sume...baguslah korang2 yg rajin mengupdate cite2 kt blog ni. saya ni lah kan...tak taulah knpa mood tenggelam timbul. nk kena pelempang gaknya baru nk rajin. cite byk, malas pon byk. abis tu cmne????

ni pon malas gak ni. tapi gagahkan jugak. hadoiiii....

Cuti sekolah ni, korang sume kemana bwk ank2 bjln. Saya insyaallah akan ke Port Dickson esok sehingga ari Sabtu. Wlupon hanya ke PD, kira oklah tu. Janji ank2 happy & yg penting Raiqal dpt releasekan tensionnya yg asyik belajar, belajar, belajar!!!! kata Raiqallah.. Padahal maknya yg lebih pong!!!!

Ok sok saya akan dok di Paradise Lagoon PD selama 3 ari 2 mlm. Standard percutianlah kan..Mcm biasa saya booking di Agoda.com. Saya dpt harga murah sgt2. berbaloi2 tuk saya.

cekenotnya gmbr..ok belasah..

gmbr kredit from gugel..10q..

Paradise Lagoon apartment ni sama dengan Corus Paradise Hotel. Saya pernah dok kt hotel ni dulu. Masa tu Raiqal umur 6 tahun tak silap saya. Ni dah ank 3 baru ulang blk dok kt sini. Kurangnya hotel ni cuma 1 je, laut x bole mandi. tapi pool agak bestlah. besar & siap slide tuk anak2 terjun.  

ok bye..tu je nk cite. selamat bercuti tuk saya & family...dan korang jugak..

1 ulasan:

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI