13 Ogos 2012

PerSiaPan RaYa

Salam,

Hanya tinggal 5 hari saje lg seluruh umat Islam akan menyambut Hari Raya..Sekejap je kan..

Bagaimana persiapan korang sume??? Untuk puteri alhamdulillah persiapan untuk anak2 sume dah settle. Tinggal bj kurung dan baju melayu kami sahaja yang belum ambik ditoiler. Seperti biasa dipagi Raye kami ank beranak akan sedondon. Kolor apa taun ni?????Tggu pada 19.08.12 ni...hahahaha...

Dan seperti setiap taun dan seperti biasa saya yg rajin ni akan membuat biskut raya saya sendiri.. Tiada alasan ada ank kecik @ pon ank tengah lasak saya akan uli biskut kegemaran saya ini. Iaitu TAT Nenas...

inti nenas yg dah digentel

Gmbar tat nenas yg dah siap non ado...Bole lak lupo nk snap!!!!adoiiiiiiiiii.....
Selain tat nenas, saya juga dgn rajinnya telah membuat coklat chip.Terima kasih yg tidak terhingga kpd Along saya yg telah membantu saya sepenuh hati dan jiwa raganya membantu saya hingga selesai. Thank you long..(ko mesti bangga nama ko ada dlm blog aku kan....)


Jemputlah dtg umah yer klu nk rasa....................
 
 

Tiada ulasan: