2 Julai 2012

WeeKeND SaYa

Salam...macamana weekend korang sume....

Weekend, puteri bz dgn kenduri kawin. Asal sume org bpusu2 nk kawin sebelum pose yer??rugi tau kawin nk pose ni.hahaha...

Jom kita lyn gambar. Mood kurang ada untuk bercerita. Mood MALASSSSS.....

Ni kt umah cousin saya di Kota Damansara.

Pelamin yg sgt cantik






Cousin saya ialah pengantin perempuan yer...cantikkan..Tahniah Nadira.

band tuk menghiburkan sume tetamu


Selepas bsanding, pengantin dan makcik2 saya sume berpoco dgn iringan muzik dr band diluar. mana saya???sayakan pemalu...saya klu nk joget trus masuk disko je.hahaha...

opah dan sicomel saya..


Nilah sebahagian cousin2 saya. Kenal tak si t-shirt biru itu?? itu juga cousin saya..nada nk berlagak skit Itulah dia Zubir Yunus.Wartawan hiburan berita harian.Kitaorg panggil Lan je. 10q bro dpt tinggalkan artis2 u tu untuk sementara waktu.


Ari Ahad pula puteri ke Nilai. Officemate kawin. Nilah satu-satunya ank dara kt opis kami. Pasni no more ank dara. Sumenya mak2 dara belaka!!

 Tahniah Nadia

Selamat Pengantin baru dari puteri sekeluarga.

 

Tiada ulasan: