16 Jun 2012

Ko PerGi..Aku TinGGaL

Wahhhh tajuk tak menghagakkk...

yeyyyyyyyyyyy aku kena tingga l!!!! relatednya dgn tajuk ni ialah mlm tadi gi KLIA antar Along gi melencong melancong ke Australia selama 4 ari 3 mlm.

Along bkn pegi bsama anknya mahupon suaminya yer. Tapi gi bsm geng2 opis....Amboiiiii tak menghagak ko kan...Gi obersea tinggalkan ank dan suami. apatah lg aku yg mmg patut pon kena tinggal!!!!! :(((((


 geng2 yg g Ostolia.Ada lg 2 org tapi xde dlm gmbr. hrp maklum
Oppppsss yg ujung knn tu x gi yer. tu bonda tercinta saya..

Ingat pesan aku Long...semat dlm hati ko :

1. Jgn diri elok2..
2. Slmt berseronok & beronok2 dgn kwn2
3. Jgn berbelit lidah asyik ckp omputih je
4. Jgn x nk balik Malaysia plk!!!!
5. Jgn lupa diri bila shopping
6. T-shirt I LOVE AUSTRALIA - aku 1, laki aku 1, Afiq 1, Amien 1, Aceh 1.pndai2 lah nk budget cmne yer..
7. yg paling penting - bwk blk kangaroo sekor. Buat peneman Aceh kt umah. Sian Aceh xde kwn....

Selamat bercuti long...Mesti nanti ko tersengih n tersenyum simpul bila baca blog aku ni kan....

 

Tiada ulasan: