4 November 2011

SeTaHuN 5 BlN

Sedar x sedar, arini (04.11.11) umur saya dah setahun 5 bln.

Sekejap je masa blalu. saya dah ada mcm2 kepandaian. Sejak saya dah pndai jln ni, idup saya btambah meriah. saya dah bole ke hulur ke hilir dgn megahnya.

Nilah saya...saya Qaseh.tapi lelama, family saya panggil saya Acih je.

Saya pon dah pandai pok pek pok pek..
mama yong(mkcik saya), gelarkan saya "KAK NAM".. knpa kak Nam?? Org nama "NAM" ni byk mulut kew?? entahlah..

Yang saya lg pndai ialah MENGAMUK....

Cuba tgk...


Nilah perangai yg tbaru saya dpt..

Sian mama,papa & opah. Diaorg sume telah redo' gan sikap & perangai saya. Terima kasih sume sbb sabar gan perangai saya.

Sok lusa x taulah apa lak yg saya pandai...hahaha..

3 ulasan:

Ibuhani berkata...

hehehe...Qaseh kena control mengamuk. Nanti boyfren lari....x tahu... :)))

Tanpa Nama berkata...

hahah dah besar dia baca blog ni...mampuih dia terkekek2..ahhaa

PuTeRi BoNgSu berkata...

ibuhani -
ikutan dr mama dia kut masa peknen.wakaka..

nadyia -
btl tu. kenangan tuk aceh.biar dia tau perangai dia masa kecik!!hehe