5 Oktober 2011

BeYonD..

Assalammualaikum...

Saya telah upgradekan astro saya kpd astro beyond..

Adakah anda juga telah buat seperti saya???

Astro skrg tgh wat promosi secara besar-besaran kpd pelanggan2 lamanya tuk upgradekan astro lama kpd beyond. Dan saya adalah salah sorang customer yg telah tpengaruh gan promosi ini..hohoho..

Dan saya telah memilih astro super pack 1. So every month saya kn bg kt astro sejumlah RM125 + gomen tax.

Motip langgan:

saya berazam nk lepak umah sabtu & ahad. nk golek2 dpn tb smpi muak tanpa kuar beronggeng bsm mr papa & ank2. no more shopping, window shopping, Alamanda, psr mlm jln TAR dll.

Moga2 tcapailah niat murni saya ni...leh caye ke...hikhik..

2 ulasan:

Ibuhani berkata...

k.ani x upgrade lg ke beyond......tunggu nana lepas SPM kot. Takut nanti dia berkg pulak depan TV nanti....hehehe.... :)))))

PuTeRi BoNgSu berkata...

klu taun dpt, takut promosi dah abis ibuhani..
tapi xpe..demi masa dpn nana, ibuhani bwk bsabar yer..