15 Disember 2010

DiNNeR

Mlm Dinner...
Tema mlm dinner ialah "hijau" sempena Awal Muharram.

Majlis mkn mlm unjuran Karisma 2010.

saya pon ikut tema ok..nsb ada bj kolor hijau. xyah pening2 kpla nk pakai bj apa.

Pd mlm ini juga ada pertandingan pasangan sedondon. Pasangan sedondon ini dikatogerikan sbagai pasangan yg memakai bj kolor sama & sgt cantik pd mlm itu.hahaha..perasanlah sekejap!!!

Nk tahu sapa pemenangnya??

Pemenangnya dah tentulah saya. pasangan sedondon & secocok!!! secocok tu saya yg tmbh sndiri yer..

Hadiah yg saya dpt ialah towel mandi (tujuannya tuk mandi bsama), flask air & wang tunai RM50.00.

sila abaikan gmbr handsome ank saya yer

gan ank2 bujang

member opis yg sgt gilo...
mn tema "hijau" korang ek..xpe2, puteri tau korang saje nk bg puteri menangkan..hahaha..


Pd mlm itu juga, Afiq naik ke pentas sempena anugerah ank2 cemerlang.

Afiq malu2 naik ke pentas...wekkkk wekkkk...malu konon!!!!

bsama wang ganjaran

Dpt RM 80.00...

Klu dah ada dinner, mestilah ada lucky drawkan. Barulah btmbh sonok..

pd mlm itu puteri yg x berapa nk lucky, hnya dpt wang tunai sebanyak rm70.00. Duit yg Afiq dpt, lg byk drp mama dia.

Apa2 pon kira rezekilah tu. Bila ditotalkan kesemuanya saya dpt rm200.00 (psgan sedondon + duit Afiq + lucky draw).

sapa nk bgkan..korang ade ???....

Tiada ulasan: